У Кременецькій обласній гуманітарно-педагогічній академії ім. Тараса Шевченка за ініціативи громадської організації «Молодь Кременеччини» та первинної профспілкової організації студентів вузу проведено районний навчальний семінар під назвою «Новий Закон «Про освіту»: очікування та реальність».

 

У вступному слові до учасників семінару звернувся Сергій Колісецький, керівник громадської організації, який акцентував увагу на важливості новоприйнятого закону й особливостях його впровадження в освітній процес.
Начальник юридичного відділу Кременецької міської ради Олена Тартак говорила на тему «Реформа освіти: новий Закон України «Про освіту».
Аналіз закону та можливих наслідків його впровадження зробила доктор історичних наук, доцент академії Ірина Скакальська в доповіді: «Важливість формування у педагогічному ВНЗ майбутнього «агента змін» для Нової української школи».
Начальник відділу освіти Кременецької міської ради Наталія Щербатюк охарактеризувала освітню систему міста Кременця й очікувані локальні освітні зміни в місцевих ЗОШ.
Про правовий захист педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників говорили начальник відділу правової інформації та консультації Кременецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Тетяна Точинська та начальник відділу правопросвітництва та взаємодії з суб’єктами надання безоплатної первинної правової допомоги Кременецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Ярослав Лис.

У роботі семінару брали участь перший заступник кременецького міського голови Микола Матвіюк, проректор з навчальної роботи академії, кандидат психологічних наук, доцент Марія Боднар, директор Кременецького педагогічного коледжу Оксана Камінська, кандидат історичних наук, доцент Олександр Соловей, голова студентського профкому, викладач педагогічного коледжу Андрій Заблоцький, студенти – представники різних факультетів академії та коледжу.
У комплексі проблем, над якими працювали учасники семінару, – перспективи формування в Україні сучасної системи освіти; конкретність і предметність змін, які може принести в роботу педагога новий Закон про освіту; нововведення у сфері позашкільної освіти; роль національного агентства із забезпечення якості вищої освіти; державні гарантії педагогічним і науково-педагогічним працівникам; формальна, неформальна та інформальна системи освіти; суть і особливості інклюзивного навчання; реальні можливості впливу інституту освітнього омбудсмена на рівень захисту прав учасників освітнього процесу.

 

 

 


Facebook

1000 символів ліворуч