2 лютого 2018 року учні навчально-виховного комплексу «Лозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. - дошкільний навчальний заклад» разом з учителями Шемелею М.А. та Андрієвським В.В. відвідали  науково-демонстраційний освітній Центр науки м. Тернополя, який  об’єднав ІТ-музей та міні-лабораторії  фізики, хімії і біології.

Школярі оглянули майже 30 різних унікальних наукових установок та експонатів, музей інформаційних технологій,  ознайомилися з наповненням наукових стендів..

Школярі стали учасниками науково-просвітницьких читань «День народження Івана Пулюя», що проводились у рамках ювілейних заходів, присвячених видатному українському фізику та електротехніку Іванові Пулюю.

З великою увагою  познайомилися з дослідженнями тернопільського науковця О.М. Рокіцького «Життя, присвячене науці та Україні» та вченого з Інституту фізики НАН України В.А. Шендеровського «Син України, визнаний світом», із захопленням зустріли експерименти відкритої лабораторії науковця ТНТУ ім.І.Пулюя О.І. Крамара  «Газові розряди в контексті відкриттів Івана Пулюя».

У Центрі науки учні отримали можливість поєднати фізичну теорію з практикою, пізнавати світ, спостерігати явища природи, побачити на практиці фізичні властивості речовин, експериментувати та досліджувати.

200 символів ліворуч