7 травня 2015 року у Міністерстві освіти і науки України відбулася нарада на тему «Шляхи удосконалення військово-професійної підготовки у навчальних закладах професійної освіти України».
У заході взяли участь директор департаменту професійно-технічної освіти МОН України В’ячеслав Супрун, начальник управління професійної освіти департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації Микола Кучинський, військовий комісар м. Києва, полковник Володимир Кидонь, керівники професійних училищ та коледжів.
Під час наради директор департаменту професійно-технічної освіти МОН В’ячеслав Супрун підкреслив важливість військово-патріотичного виховання у навчальних закладах та установах освіти.
За словами В’ячеслава Супруна, Міністерство освіти і науки проводило багато заходів та розробило чимало ініціатив саме з питань військово-патріотичного виховання молоді.
Зокрема, він повідомив про громадський форум «Сучасний підхід до військово-патріотичного виховання», що відбувся 16 квітня 2015 року на території Національного музею Великої Вітчизняної війни, присвячений 70-й річниці від початку проведення Берлінської наступальної операції.
За словами В’ячеслав Супруна, учасники форуму виробили рішення щодо військово-патріотичного виховання та військово-професійної підготовки. Зокрема, спільно з Міністерством оборони України вже визначається перелік професійно-технічних, вищих військових навчальних закладів та військових частин для співпраці з метою посилення військово-патріотичного виховання та військово-професійної підготовки. МОН потрібно буде підготувати та розробити положення про професійний навчальний заклад з посиленою військово-фізичною підготовкою, внести зміни та доповнення до Плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді.
Як повідомив директор департаменту професійно-технічної освіти, нещодавно Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді вперше був проведений тренінг із патріотичного виховання для працівників освіти, розроблений Інститутом проблем виховання НАПН України. Враховуючи актуальність тренінгової програми, було запропоновано провести цей захід для керівників регіональних навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти.
Під час наради В’ячеслав Супрун наголосив на значенні та готовності військово-професійної підготовки у професійно-технічних училищах для Збройних Сил України. «Професійно-технічні училища готуватимуть фахівців молодшого, сержантського складу для Збройних сил - слюсарів, ремонтників, автомеханіків, водіїв,кухарів», - запевнив директор департаменту.
Військовий комісар міста Києва, полковник Володимир Кидонь зазначив, що в країні з 1991 року національно-патріотичному вихованню не приділяли достатньої уваги та звернув увагу учасників наради на те, що вирішення цього питання належним чином вирішить й проблеми стану мобілізації в країні, зокрема, в умовах повернення строкової служби. На думку Володимира Кидоня, у національно-патріотичному вихованні повинні бути задіяні всі ланки суспільства – сім’я, школа, професійний заклад, підприємство або організація, де навчається чи працює людина. Він також підкреслив, що в перспективі повинна з’явитися державна цільова програма щодо підготовки закладами професійно-технічної освіти фахівців за військово-обліковими спеціальностями для Збройних Сил України.
У нараді також взяли участь Вікторія Карбишева, заступник директора департаменту професійно-технічної освіти – начальник відділу організаційно-педагогічної діяльності та соціальних питань; Алла Луцька, начальник відділу змісту та організації навчального процесу; Сергій Коваленко, начальник відділу взаємодії з соціальними партнерами та виробництвом; Микола Несен, директор вищого професійного училища № 7 м. Кременчука; Лідія Кришемінська, директор Вищого комерційного училища Київського національного торговельно-економічного університету; Василь Петрович, директор Державного навчального закладу «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою», віце-президент Всеукраїнської асоціації працівників професійно-технічної освіти.