Методичною службою ТОКІППО організовано ряд тематичних тренінгів для керівників шкіл щодо застосування Індексу інституційної спроможності закладу загальної середньої освіти як ефективної технології самооцінювання освітнього процесу.

 

Керівників шкіл ознайомлено з сутністю та структурою інституційної спроможності закладу загальної середньої освіти; методикою визначення індексу інституційної спроможності і рекомендаціями з оцінювання та розвитку школи, розробленими у рамках реалізації Проекту «Школа як осередок розвитку громади» Всеукраїнським фондом «Крок за кроком».

Дані тренінги пройшли заступники директорів з навчально-виховної/методичної роботи гімназій, ліцеїв та колегіумів, директори і їх заступники опорних шкіл та закладів загальної середньої освіти Підволочиської і Скалатської ОТГ, інші педагоги.

Очільники ЗЗСО з ентузіазмом та зацікавленням опановували методологію самооцінювання школи, адже вони, у першу чергу, відповідальні за втілення сучасної стратегії освіти для сталого розвитку, яка передбачає перехід освіти від простої передачі знань і навичок до формування готовності діяти й жити в мало передбачуваному майбутньому світі, у швидко мінливих екологічних і соціально-економічних умовах.

У процесі навчання педагоги утвердилися в думці, що задля забезпечення якості освіти, доцільно робити внутрішнє самооцінювання, застосовуючи новий інструмент – індекс інституційної спроможності, який допоможе вивчити і описати ситуацію в школі; ідентифікувати як досягнення, так і проблеми та виклики; на основі аналізу визначити можливі стратегічні напрями розвитку; здійснювати моніторинг та оцінку досягнутих змін; сприяти сталому розвитку.

Для проведення процедури самооцінювання ЗЗСО методичною службою  інституту планується провести навчання фасилітаторів.

Куриш О.С., методист, координатор проекту «Школа як осередок розвитку громади» Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» у Тернопільській області.

 


Facebook

200 символів ліворуч
1000 символів ліворуч