Інший зміст освіти, методика навчання та освітнє середовище – такі основні складові нової української школи. До неї уже 1 вересня 2018 року підуть всі першокласники. На запровадження сучасних технологій та створення новітнього освітнього середовища в початкових класах у Держбюджеті закладено майже 1 млрд грн. Про це повідомив заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей під час перебування на Дніпропетровщині, де провів нараду з керівниками територіальних департаментів (управлінь) освіти і науки. 

 

У нараді брала участь начальник управління освіти і науки Тернопільської облдержадміністрації Ольга Хома.

«Уже цьогоріч усі першокласники мають навчатися за новим стандартом. Акцент – на компетенціях і цінностях учнів. Це й інші методики, які передбачають новітнє обладнання, і навчання вчителів, – наголосив Павло Хобзей. – Основна мета шкільної реформи – висока якість освіти для кожної дитини. Нова українська школа має прийти у кожний навчальний заклад незалежно від його розташування». 

Забезпечення першокласників підручниками – один з пріоритетів Міністерства освіти і науки України, додав він.

«У квітні будуть подані оригінал-макети підручників. Влітку розпочнеться серійний друк. Для нас головне – щоб книжки були готові до 1 вересня», – зазначив заступник міністра. 

Серце змін – вчитель. Новими методиками будуть озброєні 22 тисячі українських викладачів початкової школи. Наразі вони проходять підвищення кваліфікації.

«Якщо вчитель не зміниться, нової української школи не буде. Програма навчання вчителів складається з двох частин – очної і дистанційної. Спочатку ми підготували тренерів – тепер вони передають знання вчителям на місцях. Крім того, європейські партнери допомогли підготувати тренерів, які навчатимуть в регіонах викладачів англійської, німецької і французької мов», – акцентував Павло Хобзей. 

Новий освітянський держстандарт уже пілотується в 100 школах України.

У рамках дводенної наради керівники обласних органів управління освітою відвідали в Дніпрі Музей «Громадянський подвиг Дніпропетровщини під час АТО», Солонянську опорну школу та обговорили проблеми: «Сприяння інтеграційній політиці та послугам для дітей з інвалідністю», «Ефективне використання фінансового ресурсу як складова формування сучасного простору освітніх можливостей».

 

 


Facebook

200 символів ліворуч
1000 символів ліворуч