Закладам професійної (професійно-технічної) освіти.
30 грудня 2021 року на базі Державного навчального закладу ,,Кременецький професійний ліцейˮ відбулося дооблаштування навчально-практичного центру для підготовки кваліфікованих робітників з професій: «Швачка. Кравець. Закрійник. Вишивальник».У серпні 2017 року на базі цього ліцею було відкрито центр за робітничими професіями «Швачка. Кравець. Закрійник», перелік яких визначало МОН. Однак, у 2020 році Урядом оновлено Порядок, за яким розподіляються ресурси на створення центрів.
«Тепер заклади проходять прозорий конкурс, де доводять готовність до відкриття навчально-практичних центрів. Створення таких центрів відбувається на засадах співфінансування із місцевою владою. Центр сучасних швейних технологій дозволить проводити навчання учнів на найсучаснішому обладнанні з використанням новітніх технологій, застосовувати їх при наданні послуг населенню і створить можливість здійснювати підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації робітників. Дооблаштування діючого навчально-практичного центру дасть у осяжному майбутньому дорогу в життя сотням молодих українців, а державі в цілому - збільшення робочих місць та більше працюючої на рідній землі молоді...» зазначила начальниця управління освіти і науки облдержадміністрації Ольга Хома.
7 грудня під головуванням заступника начальника управління освіти і науки облдержадміністрації Наталії Носоненко відбулося засідання робочої групи з розроблення проєкту «Стратегічний план розвитку системи закладів професійної (професійно-технічної) освіти Тернопільської області на 2022-2027 роки».
Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації за сприяння програми Європейського Союзу EU4Skills розробляють План заходів з реалізації Стратегічного плану розвитку системи закладів професійної (професійно-технічної) освіти Тернопільської області на 2022-2027 роки. Найважливішим етапом його розробки є пропозиція з боку представників закладів професійної (професійно-технічної) області ідей заходів/діяльності, які дозволять сформувати План реалізації Стратегії. Отримані пропозиції щодо заходів/діяльності будуть проаналізовані, визначені пріоритетними та відібрані Робочою групою з розробки Стратегії у грудні 2021 р.
Запрошуємо усіх зацікавлених представників професійної (професійно-технічної) області, учасників робочої групи, інших зацікавлених осіб запропонувати ідею (ї) заходу (ів), які дозволять реалізувати завдання Стратегії (витяг із документу додається) та відповідають таким критеріям:
Представники професійної освіти області взяли участь у конкурсі фахової майстерності серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти – учасників українсько-швейцарського проекту «Публічно-приватне партнерство для поліпшення сантехнічної освіти в Україні»
1 – 2 червня 2021 року у місті Києві за фінансової підтримки Швейцарської агенції з розвитку та співробітництва, ТОВ «Геберіт Тейдинг», Швейцарської фундації технічного співробітництва з розвитку «Свісконтакт» (Swisscontact) відбувся конкурс фахової майстерності серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти – учасників українсько-швейцарського проекту «Публічно-приватне партнерство для поліпшення сантехнічної освіти в Україні» з професії «Монтажник санітарно-технічних систем та устаткування».
У жовтні своє 80 - річчя святкує система професійно-технічної освіти – одна з найважливіших ланок українського освітнього простору, що відіграє особливу роль у розбудові сучасної вітчизняної економіки та становленні й зміцненні незалежної держави. Саме з порогу закладів професійно-технічної освіти розпочинає свій трудовий шлях, отримує путівку в життя значна частина молоді України, беручи на себе відповідальність за створення економічного потенціалу країни, комфортного і зручного життя кожної людини.За часи свого існування система ПТО має багато здобутків. Створена у 40-х роках минулого століття у строгій відповідності до структури планової економіки держави, вона була єдиною організованою системою, що здійснювала підготовку робітників для потреб країни того часу.Вирішення основного завдання – забезпечення ринку праці області робітниками здійснюють 23 заклади професійної (професійно-технічної) освіти.