13 вересня 2017 року заступник голови облдержадміністрації Юрій Юрик та  начальник управління освіти і науки облдержадміністрації Ольга Хома відвідали опорний заклад – Збаразьку загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №1

 

З 2017/2018  навчального року Збаразька ЗОШ І-ІІІ ст.  №1 стала опорною – уже другою в районі після Доброводівської ЗОШ І-ІІІ ст.

У зв’язку з цим змінилася  не лише назва  освітнього закладу, а й значно покращилася його матеріально-технічна база. Поповнення кабінетів хімії, фізики та біології комплектами для лабораторних робіт та інтерактивними дошками стало першим кроком до якісних змін. На це витратили  понад 1,5 млн. грн.

– Ми, вчителі, – відзначила вчитель хімії Галина Охман, – і раніше старалися утримувати матеріальну базу на відповідному рівні. Необхідне обладнання купували за власні кошти, майстрували з дітьми або замовляли у майстрів, виготовляли і тримачі до колб, і спиртівки. Доводилося виходити з матеріальної скрути хто як умів, але ніхто не сидів, склавши руки. Підтримували базу, яка дісталась нам у спадок від наших попередників, таких як Ліда Павлівна Соломон, яка була вчителем з великої літери. За роки незалежності України ми жодного разу не отримували від держави реактивів для дослідів. Тепер же ми отримали великий їх набір, цього пакунка, думаю, вистачить на всі класи надовго. Особливо цікавим з того, що нам виділили у комплекті, є цифрово-вимірювальні комплекси для лабораторних робіт з хімії Einstein, розроблені національним центром Малої академії наук України, яка створила навчально-тематичну систему знань. Цей цифровий комлекс – набір пристроїв, який поміщається у невеличкій валізі, і ноутбук. З допомогою спеціального датчика та універсального індикатора є можливість встановлювати РН розчинів точніше, ніж ми це могли робити раніше. У наборі є також датчик провідності, який дасть змогу досліджувати електропровідність розчину. Раніше ми могли її визначати лише по світінню лампочки. З допомогою нових пристроїв ми зможемо отримувати більш наукову інформацію і досліджувати саму природу розчину, встановлювати динаміку протікання хімічного процесу. Застосування цифрово-вимірювального комплексу дасть можливість розкрити творчий потенціал учнів, працювати з обдарованими дітками, краще готувати їх до олімпіад та ЗНО, досліджувати навчальний матеріал, який виходить за рамки шкільної програми. Також нам надійшло кілька наборів для лабораторних робіт з хімії, які можна використовувати у різних класах при вивченні різних тем. Нове обладнання суттєво доповнить те, що ми маємо, і дозволить позбутися уже застарілих колб, які уже через їх вік використовувати не варто, бо можуть потріскати у будь-який момент.

Дуже задоволений поповненням кабінету фізики вчитель Богдан Славута. – Напевно, вчителям фізики розробники вгодили найбільше, – відзначив Богдан Богданович. –Адже усе зроблено дуже продумано. Ми отримали по три ящички на кожну тему, яку вивчаємо – механіку, молекулярну фізику, електрику, квантову фізику, оптику і т.д. До лабораторних робіт не треба довго готуватися – береш, відкриваєш ящичок і в ньому є уже все зібране для лабораторної роботи. Не треба усі компоненти збирати і комплектувати. Одразу відчувається, що займались цією справою фахівці-фізики, які продумали все до деталей. Раніше такого ніколи до шкіл не надходило. Та й взагалі останнє поповнення кабінету було десь у 1985-ому році. Окрім згаданих комплектів, ми цьогоріч отримали також цифрово-вимірювальні комплекси з ноутбуками. У цьому наборі є найновіші прилади – датчики визначення руху, температури, сили струму, напруги та ін. Тепер діти зможуть побачити і зрозуміти принципи, за якими діють сучасні широко вживані у житті прилади. До речі, цей же комплекс можна використовувати і на уроках географії. Хоча нового обладнання на всіх учнів класу ще не вистачить, але будемо його використовувати по черзі. Я радий, що в Україні є розумні науковці, винахідники, які зуміли за короткий час дуже швидко винайти і виготовити необхідні для військових дій пристрої – ті ж безпілотники та інше. Переконаний, що без знань фізики та інших точних, природничих наук Україна не матиме майбутнього. Відчувається, що до шкільної фізико-математичної освіти керівники галузі країни починають повертатись лицем.

Навчальний заклад є учасником всеукраїнського експерименту «Розроблення і впровадження навчально-матеріального забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової сердньої освіти на базі ЗНЗ у 2017-2022 рр. Вчителі школи Флінта Н.В., Пришнівська Н.Т., Чижевська Н.Б., Васильчук О.В. брали участь у тренінгу для педагогів пілотних шкіл з питань впровадження проекту Державного стандарту з початкової загальної освіти.

 

 


Facebook

1000 символів ліворуч