Щоб досягнути прогресу і виховувати учнів третього тисячоліття в Тернопільському національному педагогічному університеті ім. Володимира Гнатюка провели тематичний тренінг для магістрів педагогічних спеціальностей.
Аби виховати покоління учнів з сучасними поглядами і вміннями, необхідно зацікавити їх інноваційними технологіями у навчанні. Тому, окрім оновлення шкільної програми, освітяни взялися і за формування педагога-новатора. Це має бути креативна людина з сучасними поглядами, яка зможе створити для учнів нову українську школу.
Виступаючи перед майбутніми вчителями в.о. начальника управління освіти і науки облдержадміністрації Ганна Зварич, зокрема, зазначила: «Концепція нової української школи направлена на те, щоб розвинути природні таланти дитини і на виході зі школи мати – особистість, патріота і новатора. Неповнолітні, які сьогодні йдуть в початкову школу – це все-таки діти інформаційного простору і тому мають значно інші потреби. Новою концепцією школи визначено 10 основних життєвих компетентностей учня. Ми переходимо від школи, де наповнюють знаннями, до школи вмінь. Де дитина має навчитися критично мислити, де вона повинна бути думаючою особистістю і вміти користуватися тими сучасними технологіями, тим прогресом, який постійно змінюється, адже ми живемо в глобалізованому суспільстві, тому в цих 10 ключових компетентностей включається і громадська позиція, і бажання постійно вчитися, це є формальна і не формальна освіта. Тобто і вчитель, і дитина вони постійно розвиваються».
Надія Балик, завідувач кафедри інформатики та методики її викладання ТНПУ ім. Володимира Гнатюка
«Кожного року наші магістри вчаться створювати проекти на різну тематику – це соціальні, бізнесові, навчальні та освітні. Цьогоріч тематика проектів теж буде освітньою і присвячена новим освітнім стандартам. Ми хочемо запропонувати магістрам створити такі освітні проекти-кейси, які могли б бути у відкритому доступі і їх могли б використовувати наші вчителі й учні. А, власне, це формування компетентностей 21 століття, вміння розв’язувати практичні проблеми, вміння бути успішним».