У Козівській державній українській гімназії імені Володимира Герети відбулося перше засідання авторської школи «Філософія в освітньому просторі», директора Козівської державної української гімназії імені Володимира Герети, Заслуженого вчителя України Михайла Грубого.
Відкрила засідання в.о. завідувача відділу інноваційної діяльності та обдарованої дитини ТОКІППО Жанетта Ханзель, яка розкрила суть авторських шкіл, зазначивши, що їх феномен полягає у інноваційності, а їхня діяльність має гуманістичну спрямованість, де створено оптимальне освітнє середовище. Жанетта Іванівна акцентувала увагу на тому, що робота педагогічного колективу гімназії будується на інноваційній психолого-педагогічній концепції і реалізовується через педагогіку співпраці, учнівське самоврядування, у свободі самовираження дитини. Школа сьогодні має перейти від академічності до прагматичності. Лише філософія може якнайкраще розвивати навички критичного мислення.
«Світовий досвід доводить, що «Філософія для дітей» є найкращою альтернативою»-, зазначив у своєму виступі Михайло Грубий. Суть методики полягає в тому, щоб навчити дітей креативно мислити, дискутувати, аргументувати свою точку зору замість того, щоб пасивно сприймати інформацію. Від початку створення гімназії весь навчально-виховний процес будується на філософському осмисленні, формуючи у дітей низку пізнавальних і суспільно-важливих навичок.
Про успішність результативності поєднання філософського знання та програм викладання різних навчальних дисциплін повідомила заступник директора з навчально-виховної роботи Ганна Колодій.
У ході засідання авторської школи виступили психолог Ольга Карпова та заступник директора з виховної роботи Галина Антоляк, які висвітлили питання виховання позитивних комунікативних установок, ролі наукового товариства гімназистів «Молода просвіта» та молодіжної організації «Сокіл» у формуванні монадної особистості. Досвідом роботи впровадження інноваційних технологій навчання в освітніх закладах району поділилась Романія Стасів, завідувач районним методичним кабінетом.